Friday, July 15, 2011

Surat Untuk Muslimin & Muslimat


Rindu Rasanya untuk menulis kembali namun ana memohon maaf kerana lama dah tak mengunjungi diari blog sendiri..hehehe, banyak perkara yang berlaku dan terasa sukarnya apabila broadband ana dah diambil..ana redha tapi apa2pun GoWireless menyelamatkan ana di hujung minggu nie..Minggu nie ana cuma postkan surat rasmi untuk semua..ana harap surat nie sampai ke destinasinya yang ditujui..


Jabatan Blog Wardatul Shauqah

Atierahfinal@yahoo.com

Malaysia.

Umat Islam

Perkampungan Islam Malaysia

Jalan Menuju Hidayah

24434

Tuan,

MEMOHON KERJASAMA UMAT ISLAM MENGHAYATI MAKNA ISLAM

Dengan merujuk kepada perkara di atas,saya memohon kerjasama kepada semua umat Islam menghayati keindahan Islam dan makna Islam dalam hidup. Perkara pertama yang perlu dihayati ialah apa itu Islam.

2. Sebagaimana yang telah diketahui, Islam menuntut agar penganutnya menegakkan syiar Islam. Oleh itu, saya menyeru agar semua umat Islam dan diri saya sendiri sentiasa menegakkan kebenaran dan memboikot apa yang perlu diboikot terutamanya ISRAEL Laknatullah!. Cara terbaik memboikot mereka adalah dengan mengamalkan sunnah Rasulullah dan mencontohi akhlak baginda.

3. Setiap syariat yang telah diperintahkan oleh Allah wajib ke atas hambaNya untuk mematuhinya. Selain itu, talian yang boleh dihubungi untuk berkomunikasi dengan Allah berkaitan dengan masalah hati untuk menghayati agama Islam adalah ’DOA’.

Kerjasama anda saya dahulukan dengan ucapan terima kasih.

Sekian,

“BERKHIDMAT UNTUK AGAMA”

‘CINTAILAH AGAMA ISLAM’

Saya yang menurut perintahNya,

(Setiausaha Persatuan Menegakkan Islam)



No comments:

Post a Comment

Aku Selalu Berkata Baik

Aku Selalu Berkata Baik

About Me

My photo
Ya Allah,diri ini mencintai agamamu,kuatkan imanku,pertahankan agamaku supaya setiap perjalanan diri ini mengingati syariatMu.

Followers



Ukhwahfillah

Mawar Berduri